Studija VW ID.2all najavljuje pristupačan električni automobil

Studijskim modelom ID.2all Concept, Volswagen najavljuje najmanji električni ID model, koji će se u serijskoj proizvodnji naći već tokom 2025. godine

Studija VW ID.2all

Studijskim modelom ID.2all Concept, Volswagen najavljuje najmanji električni ID model, koji će se u serijskoj proizvodnji naći već tokom 2025. godine

Kada je svojevremeno, još pre kovid krize, najavljen pristupačan električni automobil, to je podrazumevalo cenu ispod 20.000 evra. Sada su obećanja na ceni do 25.000 evra i ma koliko to bilo mnogo u poređenju sa ranijim prilikama, kada debituje, Volkswagen ID.2all u serijskoj verziji, biće jedan od najpristupačnijih elektičnih automobila.

VolkswagenID 04

S obzirom da je serijska verzija najavljena već za dve godine, a znajući i praksu Volkswagen-a, očekuje se da će serijski model biti sličan promovisanoj studiji. A nju odlikuju mnogo odmerenije i klasičnije linije od dosadašnjih ID modela. Može se reći da je Volkswagen ID.2all dizajnerski mnogo više u skladu sa dosadašnjom praksom proizvođača iz Volfsburga.

U pitanju je automobil B segmenta, ukupne dužine 4.050 milimetara i sa međuosovinskim rastojanjem od 2,6 metara. Nešto je kraći, dakle, od modela Polo, ali veće je rastojanje između osovina. Takođe, pogon je napred, tako da se pozadi našla kompaktna torziona osovina.

VolkswagenID 04

Rezultati su očigledni – ovaj gradski model raspolaže prtljažnikom od čak 440 litara. Baterja je, naravno, smeštena u podu, a najavljene su opcije od 38 ili 56 kWh, sa maksimalnom autonomijom od 450 kilometara po WLTP merenju.

VolkswagenID

Kabina je savremena, ali i funkcionalna. U kokpitu su jasno vidljiva dva ekrana od 10,9 i 12,9 inča, ali nisu sve komande osetljive na dodir. Ispod centralnog ekrana se nalaze mehaničke osnovne komande klimatizacije, kao i potenciometar muzičkog sistema, a i sa upravljača su eliminisane komande osetljive na dodir, za koje su u Volkswagen-u, za sada jedini, priznali da nisu bile praktične. |