Ko je do sada želeo moćan karavan u ovoj klasi, nije imao mnogo izbora i morao je da se obrati uglavnom Audiju. U BMW-u su odlučili da se malo umešaju u ovaj zapostavljeni segment. Predstavljen je BMW M3 Touring
Lepo je videti kada se u automobilskoj industriji dešavaju neke stvari koje nemaju nimalo veze sa SUV i krosover segmentom, a ni sa strujom. Daleko da neko ima nešto protiv ovog tipa vozila, ali već je postalo pomalo zamorno razvrstavanje krosovera koji jedva da se po gabaritima i specifikacijama uopšte razlikuju. Kao gomila dobrih filmova, ali sa istim glavnim glumcem…
BMW je odlučio da nas ovog leta iznenadi i predstavi automobil koji niti ide na struju, niti ima povišen klirens. U pitanju je jedan najobičniji, prevaziđeni i zaboraljeni - karavan. Ali ne bilo kakav. Ovaj pokreće redni šestocilindraš koji uz malu pomoć twin-turbo tehnologije oslobađa 503 konjske snage. Crveno polje je tek na 7.200 obrtaja, što garantuje mnogo zabave, a “pri ruci” će se vozaču naći i 650 njutnmetara obrtnog momenta.
Snaga se do podloge prenosi preko sva četiri točka, što je dovoljno da ovaj “karavan” do sto kilometara na čas stigne za samo 3,6 sekundi. To je vreme koje je u klasi superautmobila, a mi ovde pišemo o automobilu sa pet mesta za sedenje i prtljažnikom zapremine 500 litara. Ako je IKEA vaša omiljena destinacija, recimo i to da se obaranjem zadnje klupe dobija koristan prostor zapremine 1.510 litara.
Maksimalna brzina je ograničena na 250 kilometara na čas, ali uz opcioni M Driver’s paket, može da se oslobodi i maksimalnih 280 kilometara na čas. Ugljenično-keramički kočioni disovi se takođe nalaze na listi opcionala, a adaptivno oslanjanje je deo serijske opreme.
Deo standardne opreme su M Sport prenja sedišta, a u ponudi su i opciona sedišta izrađena od ugljeničnih vlakna u lakiranom finišu. Pomenimo i one najmanje važne detalje kada je ovakav automobil u pitanju, a to je instrument panel u vidu ekrana od 12,3 inča, kao i ekran multimenije od 14,9 inča. |