Novi GLC Coupe odlikuje atraktivan dizajn, bogata ponuda benzinskih i dizel motora, ali čini se da će na najrazvijenijim tržištima u fokusu ipak biti Plug-Ih hibridni pogon
Mercedes GLC je globalno gledano trenutno jedan od najpopularijih modela renomiranog proizvođača iz Štutgarta. Ujedno ovaj model u sojim SUV i Copue verzijama nemačkoj kompaniji donosi ogroman profit. Stoga ne čudi da je u novi GLC Coupe verziju mnogo uloženo.
Kupe verzija je od GLC-a sa SUV oznakom duža za 47 milimetara. To je posledica promena u dizajnu zadnjeg dela, a sve zajedno doprinosi elegantijoj bočnoj liniji. Opadajuća linija krova jeste donekle smanjila zapremunu prtljažnika u odnosu na SUV verziju, ali u odnosu na prethodnu GLC Coupe verziju napredak je ostvaren.
Novi model ima 45 litara veći prtljažni prostor, odnosno putnicima se na raspolaganju nalazi 545 litara raspoloživog prostora. Ipak, treba napomenuti da je kod Plug-In hibridnih verzija prtljažnik manji zbog smeštanja baterije, a njegova zapremina iznosi svega 390 litara.
Ponuda motora je izuzerno bogata. Dizel verzije sa oznakom 220d i 300d pokreće poznati dvolitarski dizel motor u verzijama od 197, odnosno 269 konjskih snaga. Pored ovih dizela u ponudi će se naći dve benzinske verzije, ali treba napomenuti da su svi ovi modeli u verziji blagih hibrida.
Kada su u pitnju “pravi” hibridi, ponuda ne razočarava. Nude se tri Plag-In verzije sa baterijom od 31 kWh i autonomijom u električnom modu od 130 kilometara. Benzinski 300e raspolaže sa 313 KS i 550 Nm obrtnog momenta, a tu je i hibridni dizel 300d e, koji posedjue pogon od 335 KS, odnosno 750 Nm obrtnog momenta. Top model je 400e sa čak 381 KS.
Uređenje enterijra je u skladu sa aktuelnim standardima. Centralnom konzolom dominira portretni monitor prvi put viđen u S-Klasi, podrazumeva se da klasične instrumente menja takođe ekran, a iz Mercedesa poručuju da se na spisku standardne opreme naaze grejači sedišta i bežično punjenje mobilnog telefna. |