Opel je predstavio restilizovanu verziju gradskog modela Corsa. Nova Opel Corsa je sada dobila potpuno preoblikovan prednji deo, po ugledu na modele Astra, Mokka i Grandland
Nova Opel Corsa je dobila nove prednje svetlosne grupe, sa novom zatvorenom masom hladnjaka, čime je ovaj gradski Opel usklađen sa ostatkom Opel game. Ostatak automobila nije pretrpeo značajnije izmene. Nov je dizajn točkova, a na zadnjem delu je samo primetno da je ime modela drugačije ispisano, sada preko celih petih vrata.
Izmene su primetne i u kokpitu. Tu je nov dizajn upravljača, promenjena je grafika sedmoinčnog ekrana koji menja klasične instrumente, a na vrhu centralne konzole se nalazi desetoinčni ekran osetljiv na dodir. Po prvi put u ovom automobilu opciono je dostupno i bežično punjenje mobilnog telefona.
Električna verzija modela Corsa je dobila unapređeni pogon sa većom baterijom od 51 kWh, a tu je i snažniji motor od 154 KS postavljen na prednju osovinu. Poboljšan je i domet, koji sada iznosi sasvim solidnih 410 kilometara, što je za klasu gradskih automobila odličan podatak.
Zadržano je 100 kW punjenje zahvaljujući kojem baterija može da se napuni od 10 do 80 odsto kapaciteta za samo pola sata. Na kućnom wallbox punjaču od 7 kW potpuno punjenje traje oko sedam i po časova.
Ponuda pogona je obogaćena i 48-voltnim blagim hibridima, istim kao i u sestrinskom modelu Peugeot 2008, a u pitanju je dobro poznati 1.2 litarski Pure tech turbo motor u verziji od 135 KS. Uponudi će ostati i standardne verzije ovog pogona bez hibridne tehnologije i to u vrzijama od 98 ili 128 KS, kao i bazna verzija bez turbo punjača od 74 KS. |