Novi Sport SV je najsnažniji Range Rover do sada - blagi hibrid Twin Turbo V8 od 635 KS ubrzava ovaj SUV od 0 do 100 km/h za samo 3,6 sekundi
Novi Range Rover Sport SV je najsnažniji i najdinamičniji Range Rover Sport do sada. Ovaj model objedinjuje vrhunske performanse i dinamiku sa jedinstvenom sposobnošću, prefinjenošću i minimalističkim dizajnom Range Rovera.
Pokreće ga novi 4,4-litarski benzinski motor Twin-Turbo V8 od 635 KS i 750 Nm, što je za 60 KS i 50 Nm više od prethodne generacije motora Range Rovera Sport SVR, Superpunjenog 5,0-litarskog V8. Novi Range Rover Sport SV može da ubrza od 0 do 60 mph za samo 3,6 sekundi i postigne najveću brzinu od 290 kilometara na čas. Emisije CO2 takođe su 15 procenata niže u odnosu na V8 od 575 KS iz prethodnog modela.
Ovakve performanse omogućava kombinacija funkcija koje donose uštedu mase do 76 kg, uključujući u svetu prvu opciju 23-inčnih točkova od karbonskih vlakana na serijskom automobilu, karbonsko-keramičke kočnice (opcija dostupna po prvi put u Range Roveru) i standardno ugrađena aerodinamička poboljšanja, uključujući i poklopac motora od karbonskih vlakana.
Sistem oslanjanja novog Range Rovera Sport SV je najsofisticiraniji u njegovoj klasi, a predstavlja prvu na svetu kombinaciju hidrauličkih međusobno povezanih amortizera, po visini podesivih vazdušnih opruga i kontrole nagiba. Ovaj revolucionarni poluaktivni sistem, koji uklanja potrebu za konvencionalnim stabilizatorima, upečatljivo smanjuje uzdužno i poprečno naginjanje kako bi bio zadržan gotovo ravan položaj vozila tokom ekstremnih manevara.
Sa ovim oslanjanjem novi Range Rover Sport SV sposoban je da generiše bočno ubrzanje veće od 1,1 G opremljen gumama za sva godišnja doba. To je povećanje od 22 procenta u odnosu na prethodnu generaciju Range Rovera Sport SVR sa letnjim gumama, a uporedivo je sa sportskim automobilima namenjenim trkačkim stazama.
Poboljšavajući svoju dinamičku sposobnost na drumu, svaki novi Range Rover Sport SV ima koristi od posebno razvijenog kočionog sistema visokih performansi, a klijenti mogu da biraju između standardne kočione tehnologije od legura Dual-Cast i opcione karbonsko-keramičke kočione tehnologije.
Karbonsko-keramičke kočnice, koje su po prvi put dostupne na Range Roveru, pružaju vrhunske performanse kočenja sa poboljšanom otpornošću na visoke temperature, dužim životnim vekom i ukupnim smanjenjem nesuspenzovane mase za 34 kg u upoređenju sa unapređenim kočionim čeličnim diskovima koji se ugrađuju kao standard u novi Range Rover Sport SV.
Unutar kabine koja liči na kokpit, ekskluzivna sedišta SV Performance sa podlogom od saten karbonskih vlakana imaju integrisane naslone za glavu, oblikovanije podrške i osvetljene logotipe SV na naslonima za leđa. Dostupan je novi enterijer Ultrafabrics PU, sa lakim, bešavnim tekstilom „3D Knit to form”. Prve u svetu providne ručice menjača osvetljenih ivica smeštene su iza upravljača sa izraženijim rukohvatima za palčeve, dok crna keramika za menjač na konzoli daje osećaj hladnoće na dodir. |